Tankar..

Har mycket tankar så här in på natten. Dom kommer alltid när man ska sova.
Har det så underbart bra tillsammans med min sambo och jag älskar han mer och mer för varje minut. Men känner att jag inte vet vad jag ska göra med resten av mitt liv. Det har liksom stannat upp för jag tänker på hur jag ska ha det.
Det är verkligen svårt. Jag måste vara den ändå 24 åringen som inte vet hon vill med sitt liv. ?!
Men det är ju bra att jag har det underbart på kärleks fronten <3
Och jag har världens finaste familj, bonusfamilj(mattes fam) och vänner.
Tack för att ni finns <3

Godnatt från en smått förvirrad kvinna!




Kommentarer
Postat av: Elin

Men gumman då! Förstår precis vad du menar. Dessa tankar har snurrat hos mig också många gånger. Känns som om vi behöver ses snart. Saknar dig massor <3

2013-01-19 @ 15:00:02
Postat av: veronica

sv: Ja det känns helt fantastiskt att ha han hemma nu. Ja, det är verkligen inte roligt när dom små liven blir sjuka :(
Det går sakta men säkert framåt iallafall :)
Kram

2013-01-27 @ 02:43:41
URL: http://missfancydream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback