Bättre..

Har legat i 39 graders feber sen i lördags men idag mår jag lite bättre.
Feber börjar gå ner så nu svettas jag för full. Det är fan läskigt att ha hög feber, har bara legat och skakat som ett asplöv.
 
Men måste idag åka och hämta pappa och agneta på arlanda, dom har varit i thailand sen julafton.
Och så klart vart det snöoväder idag bara för jag ska köra dit. Usch tycker inte om att köra i sånt här väder och att det blir mörkt om ett tag. Men jag hoppas jag får vara på vägen så jag inte hamnar i diket.
 
Jag tänker mycket på min släkt och vänner just nu när det har gått bort 3 st på mindre än 3 veckor.
Alla var mycket fina människor som lämna oss för tidigt.
Idag är det begravning för min farbrors tjej. Och jag kan tyvärr inte vara med. Men tänker massa på er idag.
 
Det har inte gått att komentera min blogg men nu ska det gå ;)
 
Ska göra i ordning mig nu för att snart åka till arlanda.
Ha en bra dag i snövädret.
Puss!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback