Torsdag, 2 Februari

Idag har jag varit ledig igen. Men i morgon blir det att jobba mer. ska ställa upp för en som är sjuk.
Idag tog jag Gibson ut i skogen och gick en lång promenad medans det var fint väder.
Sen kom den jäkla snön tillbaka så vi gick hem tll mormor och hälsa på.
Det slutade dock med att Gibson fasna i en sladd och drog ner telefon och tv box m.m.
Det tog ett jäkla tag innan jag fick ihop allt igen så det börja funka igen.
Jäkla hund alltså,får alltid skämmas över han. Haha.

Nu håller Matte på att göra lasagn. mums vad gott det ska bli.
Så ska vi bara mysa resten av kvällen i soffan.


Saknar sommaren!



Kommentarer
Postat av: Elin

Men åh vad gullig du är gumman. Då kan jag fortsätta skriva om spektaklet då ;) Du är så go min vän! Pusskram

2012-02-04 @ 16:46:16
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback