Tisdag.

Då var det tisdag igen, tänk så fort veckorna går. Det kändes som det var i förr går jag tog körkort,
men det har redan gått en vecka.
Idag så åkte jag iväg och lämna bilen på service. Sen hem och fikade med mamma.
Hade tänkt att ha städdag här hemma nu när jag var ledig men det sket sig. jag vart i stället liggande
i sängen med migrän.
Efter lite tabletter och sömn så mådde jag lite bättre och åkte i väg och hämtade bilen.

Tråkigt att ligga i sängen hela dagen när det var sånt härligt väder. hade planerat så mycket att göra.
men hoppas på bra väder på torsdag i stället.

Nu blir det en vända med Gibson innan det är dax att hoppa ner i sängen.
Ska ju upp strax innan 05,00 och jobba.




Kommentarer
Postat av: Elin

Tack vännen <3 Hoppas du har kryat på dig själv och att migränen gick över fort. Pusskram

2012-02-23 @ 11:58:28
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback