Körkort

Jippi idag fick jag körkort.
När jag har skrivit att jag har varit på hemligt ställe så har jag varit på intensivutbildningen.
Jag är över lycklig att jag äntligen tog tag i det och klara det på 1 vecka.
Har redan varit på vift ute men hamnade hos mamma och hälsa på henne.
Det var en konstig känsla. Det kändes som jag har haft körkort ett bra tag men ändå kändes det olagligt att åka själv.Skit konstigt :)

Nu sitter jag och kollar på halv åtta hos mig och är helt slut. har ju även jobbat idag. Så den här dagen har känts som en evighet.




Kommentarer
Postat av: Elin

Du är så jäkla duktig min vän :) Så stolt över dig att du fixade körkortet. Är så himla glad för din skull. Du förtjänar all framgång min fina underbara bästa vän <3<3

2012-02-15 @ 20:18:11
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback