Tillbaka !

Hej alla underbara människor !
 
Nu är jag tillbaka till bloggen.
Det har ju gått ett tag nu sen sist. Jag har hunnit fylla år och även börjat på en truckutbildning.
Julen har även börjat inta våra hem och det är ju super mysigt.
Jag såg på Facebook att många har satt upp sin julgran redan så jag har också gjort det och stämningen vart på en gång mysigare.
 
Min älskade pojkvän har börjat jobba skift så denna vecka jobbar han kväll. Och ikväll skulle han jobba över :(
Så tråkigt att vara själv på kvällarna,ibland kan det så klart vara skönt,men saknar min kärlek.
 
Sitter just nu och kollar på Musikhjälpen,älskar det programet.
Men nu ska jag hoppa in i duschen, hoppas ni har haft en bra tisdagskväll.
 
PÖSSS!!!

Min kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback