Söndag kväll

Helgen har varit super mysig.
Fredagen var matte fortfarande krasslig efter förkylningen så vi låg hemma och tog det lugnt.

Men på lördagen så vaknade vi sent, men gjorde i ordning oss och åkte ut på landet till min mamma.
Hundarna sprang för fullt och busade ute. Jag hjälpte mamma att kratta lite och så satt vi ute i trädgården.
En mysig eftermidda och kväll.


Idag så har vi hållt på här hemma med att rensa saker m.m.
Och så har vi kollat på AIK som spelade mot Asyriska. Vilken ledde till vinst för AIK med 0-1 :)
Sen åkte vi ner till hanmnen och gick en premenad med Gibson vid vattnet. Så skönt och mysigt.






Kommentarer
Postat av: Elin

Ni verkar ha haft en super mysig helg. Jätte fina bilder också, kul med nya kameran kan jag tänka mig? :) Hoppas vi ses snart. Pusskram <3

2012-04-16 @ 19:20:28
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback