Skärtorsdagen

Dagarna och veckorna går riktigt fort.
Nu är det redan påsk. Mysig tycker jag. Dock så tycker jag inte påsken är så jätte roligt, gillar mest att man är ledig.
Det blir påskmidda hemma hos pappa och Agnetha på söndag. Alla barnen samlas, vilket inte händer så ofta.

Idag har jag jobbat sen åkte jag ner till stan och klippte mig. Var nästan i alla salonger men det var fullt över allt.
Fick tillslut en plats på klipp punkten.
Jag fick en elev som verkade livrädd för hår.
Hon klippte helt uselt och ändå fick jag betala fullt pris. Kommer aldrig mer gå dit. Idioter!

Tog sen tag i städningen här hemma och kolla på AIK hockey medans matte var och träna.

Snart blir det sängen för oss. God natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback