Sjuk

Det här vart inte så rolig påsk.
Har legat sjuk i en dunder förkylning sen i helgen.
Så det vart inte så mycket påsk firande för mig.
Men följde med matte till svärföräldrarna och fira med dom och Anna,mange o Oliwer.

Idag har jag iaf fått ork att dammsuga men det tog verkligen på alla krafter man har nu.
Nu väntar jag på att matte ska sluta jobbet. Vi ska åka till netonnet och köpa en tv och systemkamra. Jag valde kamran och han tv. Hihi.
Skönt att få tillbaka en tv i sovrummet igen. Önska jag hade det i helgen när man var så dålig.

Men hoppas ni hade en bra påsk iaf.




Kommentarer
Postat av: Elin

Vi har haft en bra påsk :) Tack snälla du. Hoppas du är bättre idag. Stackars dig som blev så sjuk. Hoppas vi kan ses snart, saknar dig med <3

Pusskram

2012-04-11 @ 15:42:11
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback