Orolig

Det är äntligen fint väder ute idag.
Men jag kommer inte njuta nånting av denna dag.
Lämna in katterna till vetrinären nyss för sterilisering.
Jag är så orolig och mådde jätte dåligt när jag såg att dom var rädda.
Jag går hela tiden och tänkter : tänk om nått händer, tänk om nån slutar andas, tänk om.
Det är ju ändå mina bäbisar så det är mamma hjärtat som värker idag.
Hoopas allt går bra och dagen går fort så jag kan hämta dom.

Ska passa på att städa här hemma och sen iväg och jobba nån timme.




Kommentarer
Postat av: Elin

Men små skruttarna. Hoppas det gick bra för dom. Försår att det inte var roligt att lämna dom där :(

2012-04-25 @ 19:41:44
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback