Tisdag

Sitter och pluggar just nu. Satt fast ett tag men nu börjar det gå bra igen,det börjar bli svårt i kursen nu. 

Igår var det begraving för morfar. Det var verkligen jätte jobbigt. Jag trodde jag hade förberett mig bra men tydligen inte. Men begravningen var jätte fin, nu är nog han ute och seglar nånstans. Saknar han enormt mycket.  Måste försöka tänka på skola en stund nu.

Hösten är även här nu. Det blåser massor ute och träden börjar smått blir gula. Men hösten är mysig och fin tycker jag.

Tack alla som stöttar mig när det har varit svårt och finns där. Matte, Min familj,mattes familj och min bästa vän Elin ni alla är guld värda <3





Kommentarer
Postat av: Elin

Jag finns alltid här för dig min fina & bästa vän. Vi ses alldeles för sällan nu för tiden. Men jag förblir alltid din vän, du betyder så mycket för mig. Vi förstår varandra så bra. Vad skönt att ni fick ett bra avslut på begravningen. Nu har han det jätte bra. Vem vet han kanske blir kompis med min morfar där i nangijala <3

2011-09-14 @ 16:11:57
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback