Tisdag kväll

Sitter och kollar på halv åtta hos mig. Älskar mat program fast jag sällan lagar mat själv.
Idag fick jag iaf mattes berömda janssons frestelse med köttbullar, prinskorv och lite sill. Gud så gott det var. Min älskling gör världens goaste jansson. Nu blir det inget sånt för än jul.

Det har inte hänt så mycket och kommer nog inte hända mycket heller på några dagar. Har börjat med en ny medicin så jag har börjat fått biverkningar så det blir hemma dagar för mig då jag inte är på topp.
Men snart är jag på g igen om några dagar :)

Nu tänder jag ljus och kryper ner under filten och glor på tv.
Ha en mysig kväll ni med




Kommentarer
Postat av: Elin

Hej vännen!



Hoppas ni haft en bra helg och att det gick bra på ditt prov.Hoppas vi kan ses snart!

Hoppas verkligen du slipper biverkningarna av medicinen så du får må bra <3

2011-11-15 @ 21:14:14
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback