Söndag

Nu är snart helgen slut och den har varit okej.
Fredagen började skit dåligt. Fick samtal av skolan att ett prov skulle in samma dag. Så jag fick börja rå plugga till de provet och kände mig nöjd vid halv nio på kvällen, tråkigt som satan. Men provet gick nog bra kändes det som. Men tyvärr kunde vi inte träffa våra vänner Elin och Robin bara för det :(

Igår lördag så var vi en sväng ute och handla lite. Sen passa vi på att städa här hemma. Mot kvällen kolla vi på film och tog det lugnt.

Idag är det fars dag. Så vi far ut till min pappa. Agneta hade gjort god mat som dom bjöd oss på. Sen satt vi och pratade massor och fikade. Mycket trevligt var det. Jag har verkligen världens bästa pappa. Bättre pappa finns nog inte <3

Nu ska vi ta och sussa.
Dagens bild får bli på bästa pappa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback