Min födelsedag !

Idag är det ingen vanlig dag för det är min födelsedag :)
Har haft en toppen dag. Min familj och mattes familj har varit här och firat mig.
Tyvärr var det några som var sjuka och inte kunde komma. Men vi har haft det super trevligt ändå.
Jag fick också mycket fina presenter. Fick massa pengar, present kort, en teckning av Oliwer, parfym, dusch saker, blommor, ljus hjärta, prynadsak och en mugg med gibson som bild på :)
Tack min alla som var här idag, vänner som ringde och skickade sms och även ni på fejjan som gratta.

Efter kalaset åkte jag, matte och hans mamma till skultuna kyrka och Hovdestalund kyrkogård och tände ljus.
Det är så otroligt fint där när alla ljus lyser i mörkret.

Nu har vi krypit ner i soffan vid tvn och myser. Är helt slut nu efter en lång dag.
Ha en bra lördag alla <3




Kommentarer
Postat av: Ella

Du verkade ha haft en underbar födelsedag :)



Va fint med alla ljus.

Kram

2011-11-06 @ 15:24:21
Postat av: Elin

Vilken mysig födelsedag du verkar ha haft vännen. Hoppas eran helg har vart toppen. Vi får ses snart.



Pusskram

2011-11-06 @ 17:16:53
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Isabell

Sv: Ella

Ja jag hade en super bra födelsedag :)

2011-11-07 @ 15:36:52
URL: http://b3lla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback