Vilken natt..

Sitter här som en zombie. Kunde verkligen inte somna igår kväll. Tankarna tog över mitt huvud.
Så det vart inte många timmar i natt.
Funderar på att gå ut i det fina vädret så man kanske piggnar till.
Igår kväll skrev jag ett jätte långt inlägg men det försvann och jag palllade inte skriva om det så jag får ta en kort ver av den.

Helgen är slut och den har för första gången kännt väldigt lång(och det får den gärna göra)
I fredags så var vi hemma och kollade på film. Och gjorde inget speciellt.

I lördag så åkte Mattias till sin kusin Sara för hon fyllde år. Jag stanna hemma eftersom min huvudvärk tog över mig.
När han kom hem på kvällen åkte vi en snabbis och handlade ny duchslang och mat som min älskling gjorde ordning till mig när vi kom hem. Super gott.
Sen kolla vi på melodifestivalen men tröttnade ganska fort så vi slog på en film i stället.

I söndags så ringde svärmor när vi vaknade och frågade om vi ville komma och äta vilket vi gjorde så vi slapp göra mat. Efter det skjusade vi henne och sen passade vi på och tvätta bilen som verkligen behövdes.
Tror nog hela västerås tvätta bilen det var fullt överallt. Men nu är pärlan fin igen.

Tror nog att jag ska ta min promenad nu.

Puss

Fick ett par tofflor av älskling igår när vi handlade. Fula är dom men så otroligt sköna.




Kommentarer
Postat av: Elin

Det var väl inga fula tofflor! Såg ju jätte sköna ut, såna vill jag ha :)



Snygg design :) Visst är det kul att blogga igen när man gör om designen. Blev jätte bra :)

2011-03-08 @ 14:37:05
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback