Torsdag.

I morse åkte jag ner till eductus. Skulle ha möte med min nya coach.
Det gick bra men fick veta att jag har bara en månad kvar där så slutar jag. Vad som händer efter det vet jag inte.
Men han ville iaf jobba fort med mig innan jag slutar och jag hoppas det leder till ett jobb.
Det var värkligen jätte skönt att få en ny coach,min gammla satt mest och prata om sig själv.

Har inte känt mig pigg alls idag,har varit trött och på dåligt humör.
Så jag la mig i soffan när jag kom hem och kollade på filmen the kids are all right.
Hade glömt bort att jag hade den hemma. Men den var bra tycker jag.

Ska iväg och handla snart så man får nått att äta.
Läste nyss att det ska komma snö och regn ikväll. Kanske därför jag är så trött och tjurig ?!

Ha en bra torsdag.



Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har också den filmen hemma. Men inte sett än. Så du tyckte att den var bra?! Kanske ska kolla på den då :)

2011-04-01 @ 14:48:34
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback