Söndag

Nu är snart helgen slut igen. Denna helg har gått väldigt fort.
Igår så åkte vi till Irsta på Annas 30 års fest.
Det var roligt och det bjöds på mycket god mat.

Idag har vi bara lega hemma och kollat på en ny serie som heter Persons unknown.
Jag och Matte älskar även den,svårt att sluta kolla.
Men nu har vi slitit loss oss från den en stund. Jag har precis gjort i ordning mig och vi ska iväg
och handla och kolla runt lite om vi hittar nått att köpa :)
Sen blir det hem och göra tacos och fortsätta kolla klart på den.




Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad är det där för serie? Är den ny? Kanske man ska kolla upp vad det är för något.



Sv:Ja det känns bra. Nu kanske man får plats att sitta hemma hos oss om man är fler än två :P



Längtar till imorgon. Det ska bli så kul att få bara göra något med dig :)



Ha en underbar kväll nu vännen min <3

2011-03-13 @ 16:49:44
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: ~ Fatimaswary §

ohh den verkar vara bra :D vilken kanal brukar den komma på? :D

2011-03-17 @ 09:35:03
URL: http://fatimaswary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback