Rensa

Jag fick jag värsta energin.
Jag började med att städa hela lägenheten. När det var klar så kom jag på att föreningen har ställt ut container
på gården för grov soppor.
Så jag gick ner i källaren och börja dra ut alla kartonger som fanns där nere. Och det var väldigt många.
Fick gå 4 vändor.
Dock så palla jag inte att plocka iordning resten där nere men nu kommer man iaf in en bit.
Känns väldigt skönt att ha det gjort nu. Har gått och dragit ut på det länge.
Jag ger min förening ett stort plus att det sätter ut container ca 6 gånger per år. För då slipper man åka med saker till återbruket. Fast det måste jag ändå göra med fläkten.

Usch vilket tråkigt inlägg det blev.men men.

Nu ska jag vänta på att min man kommer hem från jobbet så vi kan åka och handla.

I källaren före


Efter alla kartonger har slängts


Så här vart det med lampan i vardagsrummet.






Kommentarer
Postat av: Elin

Visst är det skönt när man kommer in i sitt förådd? :) Vad bra det blev med lampan. Passa den bättre i vardagsrummet än sovrummet? Satt du den andra lampan i sovrumet nu? Blev bra! :)



Pusskram

2011-03-30 @ 15:22:10
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback