Prins Daniel är AIK:are !

Igår kväll var en stor dag. AIK spelade mot HV71 och vann med 4-1 och i matcher vart det 4-0 :)
Det känns så jävla bra.
Det är ju skämigt för HV som vart svenska mästare förra året och nu åker på stryk av nykommlingarna :D
Och en sak till som var roligt är att Prins Daniel var där och vart överlycklig när AIK vann så han är så klart en AIK:are.




Och idag är det ingen vanlig dag för det är min underbaraste sambos födelsedag, HURRA HURRA :)
Idag blir han 25 år och jag väckte han med en stooor puss och massa mys. Älskar dig mest <3
Så jag vart pigg och har varit upp nu sen 06,00. Har suttit och kollat på Vakna med the voice !



Vi får se nu vad som händer idag. Ska gå ner med lite saker i källaren. Mer vet jag inte.
Vi får kanske höras senare.

Och även grattis till min kusin Daniel. Och mina barndomsvänner som också fyller år idag.
Det är många som fyller idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback