Nej inte igen..

Kolla nyss vädret och såg att det skulle kommer mer snö och regn :(
Jag är så trött på skiten nu och vill ha vår/sommar..
Nyss var det sol ute och nu är det mörkt och tråkigt så det kommer väl hit snart.

Idag har jag pluggat lite, sökt jobb. Jag ringde runt lite till olika företag och kollade om dom behövde folk. Gud så läskigt det var. Tyvärr så var personalansvariga inte där just idag på många av företagen.
Har tvättat lite och plockat undan här hemma.

Jag blir galen snart. Jag vill ha ett jobb nu. Börjar snart klättra på väggarna.
Hur kan det vara så jävla svårt att få ett jobb ? Jag fattar inte.

Ska hoppa in i duchen nu.

Idag fyller min svägerska Anna år.
Massor med grattis på hennes stora dag.







Kommentarer
Postat av: Elin

Okej. jaha är det Annas 30 års fest?

Ni kan inte träffas en stund på fredag då?

Vill i alla fall ses snart hihi, måste få prata av mig med någon som känner som jag. Annars får vi kanske ta det nästa helg.



Skönt att du känner likadant. Trodde jag var helt knäpp ett tag när det är det ända jag tänker på. Det bara snurrar i mitt huvud.



Kämpa på gumman, du är duktig som säker jobb och ringer runt. Förr eller senare så är det någon som nappar. Det måste de ju göra, en sån go och trevlig tjej som du vill de väl ha i sina företag? :)



Ja! Ge oss Vår och Sommar. Sena varma kvällar på balkongen med ett glas vin och en massa prat.



Kram till dig <3

2011-03-09 @ 15:38:40
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback