Ny vecka.

Vilken mys helg det har varit =)

I lördags så skulle en kille komma och kolla på våran bil men han hörde aldrig av sig så vi åkte hem till svärföräldrarna på fika. Dom hade köpt nytt köksbord och ny kökslampa så jag och lena började med att skruva ihop lampan och matte och hans pappa skruvade ihop köksbodet. Det vart jätte fint när det var klart.
Det är så rolig att se förändringar, man kanske skulle bl designer haha :)

Nu vill jag också köpa nya saker till hemmet. Det är så roligt.
Sen började jag få ont i magen så vi åkte hem och spendera kvällen i soffan framför filmer. Hade nog ätit nått olämpligt för på söndagen var jag bra igen.

Söndagen var det så tråkigt väder så vi tände ljus och även då myste i soffan framför filmer.


Matte jobbar över så nu väntar jag på att han ska komma hem,så vi kan äta.
Så här såg jag och gibson ut efter vi var ute när det började ös regna. Kan medela att ingenting på kroppen var tortt.





Kommentarer
Postat av: Elin

Nej men stackare! Du behövde inte duscha i alla fall. Gud så blöt du blev.



Hoppas allt är bra med dig.

Saknar dig faktiskt! Vill träffas snart!



Pusskram

2011-06-20 @ 20:40:00
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Lova

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 02:39:16
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback