nationaldagen igår

Som sagt var det Sveriges nationaldag igår och då firade vi även min mormor som fyllde år.
Vi var på morfars boende och fira henne så han också kunde vara med.
Det var trevligt.
Efter det skjusa vi hem mormor. jag och mamma åkte där efter ner på stan och köpte med oss kinamat till oss och matte. Vi käkade på balkongen. Gott var det.
Resten av kvällen bestog av svett, haha. jag höll på och dö av värmen.

Nu har jag iaf tagit mig ut på balkongen i solen. Har bäddat på golvet så jag kan ligga ner och sola.
Men springer in i duschen då och då och sköljer mig med kallt vatten.
Just nu önskar jag att jag hade en stor fet pool.

Ha en fin dag i värmen. I morgon kommer åska och blixtrar.




Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken härlig dag ni verkar ha haft :) Mysigt att sitta ute och äta.



Ska nog följa ditt förslag och bädda på balkongen imorgon så man kan få lite färg på ryggen också. Vi som pratade om de ju, att bädda på balkongen.

Hoppas du haft en underbar dag.

Pusskram <3

2011-06-07 @ 21:27:46
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback