Fredagsmys ikväll

Härligt med fredag igen. Den här veckan har gått super fort :)
kom nyss hem,cyklade till affären och handla. Det var uppehåll från regnet ett tag och precis när jag börjar cykla så börja det ös regna så man var ju väldigt blöt när jag kom hem.
ikväll blir det mys med älskling. ska leta efter nån bra film till ikväll,så ska vi käka tacos och mysa :)

Igår la vi ut våran bil på blocket så i morgon kommer en kille och kollar på den.
För vi ska köpa en kombi bil nu. Det blir nog en volvo v70 vi har kollat på. Dom har ju så stora bagarsutrymme så då får vi plats med en hundbur i den. Och det är svårt att kunna ha en bur i dom andra kombi bilarna vi har sett.
Men känns ändå tråkigt att matte ska sälja mazdan för jag gilla verkligen den. Bättre bil vet jag inte. Men vi måste ju ha en större nu när vi har hund.

Nu måste jag ut med hunden.

Hoppas ni får en jätte mysig kväll. puss





Kommentarer
Postat av: Elin

Men det blir väl jätte bra med en Kombi :) Du kommer säkert gilla den lika mycket ska du se, är nog en vanesak. V70 är ju snygga :) Vilken färg?



Ha en en riktigt mysig kväll, vi hörs imorgon.

Saknar dig, hoppas vi kan ses.



Ta hand om dig. Pusskram <3

2011-06-17 @ 16:40:59
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback