13/6-11 Måndag

Nu är det en vecka sen jag skrev här.
Har inte haft ork precis. Men ska försöka bli bättre.

Helgen har varit bra. I fredgs så var vi bara hemma på kvällen,vi kollade på film och tog det lugnt. Skönt var ju det.
Och på lördagen skulle vi hem till pappa egentligen men han fick jag inte tag på så i stället kom Lena och Oliwer hit sent på eftermiddan. Det var roligt att träffa oliwer igen eftersom det var ett tag sen =)

På söndagen åkte vi till pappa i stället, fick då veta att blixten hade slagit ner i deras hus så ingenting funkade.
Vi satt ute och fikade. Gibson fick springa lös på deras stora tomt och han älskar värkligen det.
Gud vad jag önska jag fick på så där.
Men sen när jag börjar jobba så ska vi skaffa oss ett hus, och jag kan inget mer än att längta till det.

Sitter nu och letar efter distans utbildningar. Eftersom arbetsförmedlingen börjar krångla med mig så allt känns skit och jag vill bara slippa dom nu. Usch vad jag ogillar dom just nu.

Hoppas ni har haft en bra helg.







Kommentarer
Postat av: Elin

Ni verkar ha haft en mysig helg gumman!



Oj hoppas det inte hände något allvarligt när blixten slog ned i deras hus.



Men vad fan är det med arbetsförmedlingen nu då. Ja dom är riktiga nötter där! Duktigt du är så tar tag i saken i egna händer.



Fin bild på dig



Pusskram <3

2011-06-13 @ 23:30:39
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback