1 Juni

Äntligen är det juni och då fattar man att sommaren typ är här. har längtat massor och denna vecka ska det bli toppen väder. Vi trodde matte skulle vara ledig på fredag men så kom han chef och sa att han måste jobba då :( fan va arg jag vart. ville verkligen ha han hemma i 5 dagar. Igår kom min mamma och hämtade mig och gibson. Vi åkte till djursjukhuset och vaccinera gibson. och sen köpte vi med oss till jordgubbar och åkte till björnön. mysigt var det med vackra vädret. Mot kvällen gjorde jag och matte lite sommarmat (färskpotatis,sill,gräddfil m.m.) fy så gott det var. Idag har jag städat IGEN =/ det blir mycket sånt nu när vi har hund och jag är ju rätt pedant av mig. Gibson har växt massor på bara 2 veckor. helt sjukt. men skönt ska det bli när han blir stor,då det blir mindre jobbigt med han. Varför kan man inte lägga upp bilder här för ?



Kommentarer
Postat av: Elin

Ja visst är det härligt med sommar. Äntligen är den här! :) Gott med sommarmat/jordgubbar.



Konstigt att du inte kan lägga upp bilder. Jag kan ju de?! Mysko..



Ska vi ses i helgen? Ni kan väl höra av er något när ni har tid. Pussokram Ta hand om dig

2011-06-01 @ 23:16:08
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback