Söndag

Snart är helgen slut och jag har haft en bra helg.

Igår kom min mamma hit och fikade. Vi åkte sen ut till johannisber camping för att kolla runt lite till nästa sommar då mamma tänkte ställa sin husvagn där.
Vi tog även en sväng ner till stranden så Gibson fick bada. Dock är han fortfarande lite rädd för vattnet så vi fick kasta ner han i vattnet.
Sen tog vi en glass vid resturangen innan vi åkte hem.
På kvällen kom Ein och Robin hit :) Har inte träffat dom på 2 veckor då dom har varit i Thailand.
Så det var jätte roligt att träffa dom igen. Jag och Elin satt mest på balkongen på kvällen och pratade i mängder.

Idag blir det en super lugn dag. Blir en film dag skulle jag tro eftersom vädret inte är så bra.

Hoppas ni har haft en bra helg.




Kommentarer
Postat av: Elin

Det var så roligt att ses i lördags :) Alltid lika trevligt och mysigt. Vi måste ses snart igen gumman. PussaroKramar

2011-07-25 @ 14:36:11
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback