Power meet.

Just nu sitter jag på balkongen i solen och njuter.
Kom nyss hem från stan,har varit på arbetsförmedlingen på möte och det gick bra.
Det är ju power meet just nu här i västerås. Och hur underbart är inte det ?
kom ner på stan i morse och möttes av fulla,glada raggare,musik och v8 muller. Det gillar vi :)
När jag kom hem möttes jag på gården av mina och mattes gamla vänner från värmland som kom med deras raggarbil.
Dom skulle träffa nån kille här. roligt att det var just på våran gård.
Tänk vad roligt man har haft med dom alla åren på power meet.
Lärde känna dom på power meet 2002 och har träffat dom nästan alla år sen dess.

har inte så många bilder från 2002-2006 men lägger in 3 bilder från dom åren som jag hitta och även några nyare :)

Jag ville inte va med på kort.







En låt som vi alla spela ett av det roligaste året. Tror även att min älskling tycker det var det roligaste året då han satt uppe med killarna från värmland och drack ända till 7 på morgonen. haha.
och denna låt spelades flitigt då.




Kommentarer
Postat av: Elin

Hej gumman. Åh vad roligt det hade vart och varit hemma på Power meet och åkt runt med er. Saknar dig gumman. Vi har det jätte bra här i Thailand. Varmt är det. Hoppas allt är bra med er. Pusskram <3

2011-07-08 @ 12:47:16
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 02:26:40
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback