Måndag.

Nu är det en ny vecka igen och detta är sista veckan innan matte har semester. Härligt :)
jag har gått och längtat massor att ha min älskling hemma och nu är det bara 4 dagar kvar.
Jag passa på att blogga lite medans älskling ligger och vilar, stackarn är helt slut.

I lördags så kom Elin och Robin hit på eftermiddan för att umgås med oss, för på tisdag åker dom til thailand i 2 veckor.
Vi satt i flera timmar på balkongen och sen åkte Matte och Rbin iväg och köpte mat från Grekiska till oss :)
Sen mot kvällen åkte dom hem eftersom Robin skulle jobba.
Så jag,matte och hans pappa åkte en sväng till Ängsö.
när vi kom hem kollade vi på Irene huss -Den som vakar i mörkret.

I söndags så hade vi inget att göra. Så vi tog en sväng till erikslund och kikade i lite affärer men tyvärr
så hittade vi inget,tåkigt att komma hem tomhänt.

Nu ska jag kolla på en serie elin tipsa mig om :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback