Fiska!

Igår tog vi vårat pick och pack och åkte till skinnsberg för att fisk.
Det var super mysigt. Först var det massor med folk där när vi kom men sen så försvann dom och vi var nästan helt själva.
jag älskar små sjöar i sogen,det är så rofyllt när det är helt tyst.
Matte var där med fredrik för 1 vecka sen och fick upp 3 regnbågar men nu fick vi inge fisk. Eller jo,matte fick en men tappa den.Men det var ändå skönt att åka hem i från.
Dock var det lite drama.jag låkade fasna med typ alla drag så matte fick klippa av linan flera gånger. Sen fasna jag alltid med draget i min tröja och en gång när jag kasta ut linan så fasna jag i mattes spö som åkte ner i vattnet. haha.
Tror nog matte tröttna lite på mig till slut.

senare mot kvällen kom det massor med regn så då åkte vi hem. Var helt slut. Vi låg i sängen hela kvällen och kolla på tv.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback