Den är snart här igen

Jag mobilblogga i söndags men såg nu att bara bilden kom med och inte texten. hmm
Idag ärt det iaf onsdag och snart är helgen här igen :)
Längtar massa att få ha med älskling hemma.. VIll ha sommar nu så matte har semester.
Fast vi vill försöka klämma in en utlandsresa nu på våren också men det får vi se hur det blir.
Idag har jag inte gjort så mycket faktis, har mest sökt jobb och kollar min mejl hela tiden om det andra jobbet.
Nån som vet nått om ett ledigt jobb så hojta till..

Igår var vi ut och storhandlade massa,gud så skönt det är nu med kyl och frys fyllda med mat.
Och idag tänkte vi ta och åka till ÖoB och köpa sånt där annat man behöver i badrummet t.ex.
Blir nog en liten vända till netonnet också :)

Varför kan jag inte lägga ut youtube klipp längre ?












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback