Tillbaka då !

Jag började smått att blogga på en annan sida för jag är så sur att inte blogg.se har skaffat nån
iphone app än. Men det var inte lika roligt att blogga på en annan sida. Jag kände mig ensam där.
Så jag har beslutat att stanna kvar här och hoppas på att dom fixar den där appen.

Jag har mycket framför mig dom komande veckorna nu.
Ett av det är iaf att på måndag börjar jag skolan. Jag börjar plugga handel på NTI skolan.
Jag hoppas det kommer gå jätte bra. Och jag ser i fram i mot det så jag har nått att göra om dagarna.
Så jag kommer vara klar i februari 2012.

Just nu sitter jag och letar skolböcker på nätet. Shit va dyrt det är. Så jag försöker få tag på böcker av privat personer i stället.
Nu ska jag ta en promenad med gibbe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback