Äntligen fredag

Jag har längtat till fredag massor och nu är den äntligen här.
Synd bara att den började dåligt. Vi vaknade 05 i morse av att grannens väckarklocka ringde och den slutade aldrig heller. Tog på oss öronproppar och somnade om,men när matte gick till jobbet ville jag inte ha proppar i båda öronen då jag aldrrig skulle vakna om det började brinna eller nått.
Så det vart inge mer sömn för mig. jag höll på att bli galen. jag gick upp till grannen men han var tydligen inte hemma. Men klockan nio slutade den ringa. Äntligen.
Nu sitter jag här och är helt trött. Funderar på att ta en power nap. Har nyss gjort prov i datakundskap och företagsekonomi. båda proven gick jätte bra :) Hade endast 1 fel. Så det var galant.
Ska nu ta och vila lite.Sen sätta igång och städa lite.
ikväll blir det myskväll med världens bästa kille <3



Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fin du är gumman! Duktig är du också med skolan och allt. Bra gjort med provet :)



Pusskram <3

2011-08-26 @ 15:10:42
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback