4/8-11

Ursäkta men nu har jag inte bloggat på 1½ vecka. men vadå det är ju sommar och man sitter inte så mycket vid datan då.
Nu är snart veckan slut och jag vill inte det. För på måndag börjar vardagen igen och matte börjar jobba :(
Själv sitter jag  och väntar på papper om jag kommer in på handels utbildningen eller inte. Håll alla tummar att jag kommer in.

idag skulle vi egentligen ha åkt med Anna och oliwer till sala silvergruva men matte vaknade vid 5 i morse med världens magknip så han låg vaken i flera timmar och hade ont. Så vi fick skippa det idag.
Vi får se vad denna dag har och bjuda på senare om han är piggare.
mamma skulle ha haft Gibson idag när vi skulle åka men hon kom ändå hit och hämta han. Så dom är på Ängsö och har picknick. Så nu känns det super tomt här hemma.

jag ska försöka uppdaatera lite mer.
Slänger in lite bilder istället.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback