Torsdag !

Vilken härlig dag det har varit. Solen kom tillbaka igen efter ett par dagar med moln.
Jag har suttit ute på balkongen och solat i några timmar.
Sen kom matte hem så jag tog cykeln och köpte tacos som vi gjorde ordning nu på kvällen.
Vi har även passat på att kolla på gårdagens big brother.

Nu sitter jag här och kollar runt på nätet efter olika inredning sidor och väntar på att glamour ska komma in på ondemand.

Hoppas att mina nya löpar skor kommer i morgon. I så fall blir det en prov tur med dom och min nya app jag har laddat hem. Den har gps så den ser hur många km jag går, hur fort jag går och hur många kalorier jag förbränner.
Super bra tycker jag.

Apparna jag kör med.







Kommentarer
Postat av: Elin

Alltså vi är så sjukt lika! Det är fan läskigt.. Jag köpte nya löpparskor i fredags och i helgen berättade moa att hennes pappa hade någon liknande app som du laddat ner. Då ladda jag också ner en sån och har vart ute idag. Det är sjukt Bella.. Delar vi hjärna? hahaha!!



Ska vi promenera tillsammans någon dag? Kan vi gå och tjattra samtidigt.



Puss och kram på dig hjärtat <3

2011-04-28 @ 19:43:37
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback