skärtorsdagen

Oj förlåt att jag inte har skrivit på snart en vecka.
Men jag har haft så mycket annat att tänka på.
Nu är det snart helg igen,men jag kan skriva lite kort om vad som hände förra helgen, det jag minns haha.

I fredags så kom ju oliwer hit, vi gjorde tacos och kollade på barnprogram. Sen på kvällen åt vi godis och spelade wii.
Vi kollade sen på talang och myste.

På lördagen vaknade oliwer väldigt tidigt. Men jag gick upp med han och åt frukost och sen ville han spela mer wii så det gjorde vi.
Senare gick vi ut till lekparken och lekte.
Det var roligt att ha han här,fast jag sov dåligt hehe.
På kvällen grillade jag och älskling. Gott som satan var det. Och så tog vi det lugnt.

Söndagen var det också kanon väder. Vi åkte ut till pappa och hälsade på,vi satt ute i solen i flera timmar och jag var helt röd i ansiktet när vi kom hem.

I veckan har det inte hänt nått speciellt. Jag har varit på eductus bara. Men idag slutar jag där.
Få se vart jag hamnar nu då.

Idag ska vi åkte iväg och köpa trall som vi ska bygga i morgon :)
Hoppas de blir bra eftersom vi ska göra det själva men det gör vi nog eftersom det är ju inge svårt.

Ha en bra dag. Jag ska skriva mer i helgen jag lovar ;)





En groda ute hos pappa i söndags


Fick massor med AIK halsdukar av pappa






Kommentarer
Postat av: Elin

Tack gumman. Ja det kanske syns lite på bilden ;) Men jag har svårt att se, ska vi försöka ses nu i påskhelgen? Saknar dig som bara den ju.



Puss&kram

2011-04-21 @ 14:57:51
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback