påsken !

Nu är det sista dagen på ledigheterna. I morgon börjar älskling att jobba igen,jag vill inte det. De har varit helt underbart att ha han hemma..

Påsken har varit super mysig,vi har ätit massa god mat på påskafton hos svärföräldrarna.
Och på dagarna har vi solat på balkongen och haft det super mysigt.
Roligt att det har varit kanon väder varje dag.
Vi la trall på balkongen i fredags och det vart jätte bra så igår åkte vi till hälla och köpte några blommor på balkongen. Mycket folk var det där som också skulle handla blommor.
Köpte även en golvkruka som jag planterade blommor i. Fint när det står på golvet också.

Hoppas vi har haft en super mysig påsk. Nu ska jag sola vidare.

Lite bilder











Kommentarer
Postat av: Elin

Vad härligt att ni haft en bra påsk :) Synd att det inte blev så att vi kunde ses. Men det får vi ta igen snart.



Vad fint det blev med trallen och blommorna :)Nu blev jag allt bra sugen på att plantera jag med. Men får se om jag ska vänta lite ändå.



Puss <3

2011-04-25 @ 20:21:49
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback