Onsdag..

Heeej bloggen ;)

Idag har jag sädat lite eller jag har plockat lite här hemma och gjort rent ugnen som var äcklig.
Mer har väl inte hänt faktis.

Har gått och tänkt att jag måste träffa min underbara bästa vän Elin snart,jag måste få prata av mig.
Har inte träffat henne på flera veckor så det finns mycket som vill komma ut ur mig.
Elin förstår alltid vad man menar och hur man känner. Våra liv är så otroligt lika. Man blir nästa rädd ibland hur mycket som är lika :) Hon är helt klart den bästa vännen man kan ha.

Vad ska man äta idag då ? Det står helt still som vanligt.

Önskar all lycka till ditt nya liv :)




Kommentarer
Postat av: Elin

Åh gumman, vad glad jag blir av det du skriver.

Vill träffa dig snart! Du är min bästa och helt underbara vän. Vad skulle jag göra utan dig. Jag vill också prata av mig med dig!



Älskar dig min vän <3

2011-04-13 @ 18:43:24
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja vi vill jätte gärna ses på lördag :) Det låter jätte bra. Vi får höras i helgen då. Vill ni kanske komma hit då?. Ska bli så kul att träffas.



Pussen <3

2011-04-14 @ 19:19:29
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback