Freeedag

Nu är det äntligen helg igen.
Idag händer det väl inget speciellt,oliwer skulle ha sovit här men det vart ändrade planer så
jag ska göra lite tacos till ikväll,så ska vi mysa framför tv,kolla på big mama house 3 och sen blir det big brother som vanligt.
Var nyss och handlade massa gott på affären tills ikväll. Träffa även Moa och Ester på affären :)

Glöm inte bort att tänka en gång extra idag !

Jag ringde till försäkringskassan idag och skulle kolla hur mycket pengar jag skulle få.
Hon svarade helt seriöst: 24800kr.
Jag:VAA?? Okej men varför då ?
Hon: April april din dumma sill,jag kan lura dig vart jag vill.

Roligt ändå att anställda på FK också kan skojas och inte alltid vara seriösa.
Dock så hade det varit super om hon mena allvar..haha

Har fått denna låt på huvudet. Ulrik som sjunger är mycket bra tycker jag.
Han kommer blir mycket bättre när han blir större tror jag.



Och hur söt är inte hon då.



Kommentarer
Postat av: Elin

HAHA försäkringskassan! JA det var ju synd att hon inte ville ge dig de där pengarna :) Fast skönt att de också kan ha lite humor. Jag saknar dig gumman. Vi kanske kan ses snart? PUsskram

2011-04-01 @ 14:51:52
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack gumman! Tack för att du stöttar mig. :)

Det är lite kämpigt, men det har ju som sagt bara gått en vecka. Bara att kämpa vidare.



Ta hand om dig Pusskram <3

2011-04-01 @ 20:40:49
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback