Det känns som sommar !

Idag har jag haft värsta energin.
Jag åt frukost och sen kollade på våra bästa år som jag brukar. Efter det ligger jag alltid kvar i soffan och kollar på efter tio men idag orkade jag inte det,satt igång att städa lägenheten och sen drog jag in allt från balkongen och gjorde rent där ute. Shit vad skitit det blir under vintern. Trasan var hel svart. usch,men nu är det rent och fint igen.
Vill köpa blommor till balkongen nu men är det för tidigt tro ? Det är ju fortfarande inte så varmt på natten.

Nu sitter jag här ute på balkongen och bloggar,solen bara steker på en. Det är 30 grader i solen så det känns som sommar.. Gud vad jag har längtat till det här.

Helgen har varit lugn. Jag har haft mensvärk fredag och lördag så jag har inte velat gjort nått.
Matte var i lördags och byte olja och oljefilter på bilen och igår så bytte vi till sommardäck.
SKönt att ha det gjort nu.
Igår hade vi det mysigt iaf, vi åt tacos och kollade på sista avsittet av
no ordinary family och sen kollade vi på en bra film, Stockholm-Bålstad och sen big brother. Så det vart en riktig skön slapp kväll.

Nu ska jag laga mat. Pöss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback