Torsdag !!

Oj idag var det jobbbigt att gå upp ur sängen,var så otroligt trött.
Men tänkte ta och försöka få ner fläkten från taket idag så jag kan hämta ut nya lampan idag och sätta upp den :)
Hoppas den blir bra där i taket..

Moa kom nyss förbi med lilla Ester och fridolf :)
Va roligt att träffa Ester eftersom jag inte har sett henne nått sen hon kom ut till världen.
Hon var så liten och otroligt söt.
Så vi bestämde att träffas på söndag så man får hålla den lilla tjejen och se henne lite mer för nu hade hon
typ en björndräkt på sig så man såg bara hennes ansikte :)

Nu ska jag ta och städa lite så det blir massa fint här hemma.
Åh är så glad idag :)

Puss och kram alla




Kommentarer
Postat av: Elin

Nej men är det Skorpan och Kiwi? :) Vilka sötingar <3

Du måste ta kort på lilla tjejen så jag får se hur hon ser ut hihi :) Vad kul!



Åh vad roligt att ni kunde på fredag. Ska bli så kul att ses. Hade tyvärr bestämmt med Hanna ¨på lördag så det var ju bra att ni kunde på fredag eller imorgon rättare sagt :P Pussochkram min fina vän

2010-10-14 @ 12:51:35
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: veronica

sv: Hej! Tack så jättemycket :) detsamma! Jättesöta kattungar.

Hmm.. ja jag känner faktiskt igen dig också otroligt mycket. :)

Jag har bott på bjurhovda under många år men bor nu sen tre år tillbaka på Norra skjutbanegatan.

Kram

2010-10-15 @ 17:38:33
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: veronica

sv: Ja men det stämmer ju :) hehe!

2010-10-15 @ 18:35:35
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback