Tisdag !

Är fortfarande sjuk :( Undrar när jag ska bli frisk. Ringde 1177 idag och frågade lite.
Så frågade hon mig hur länge jag hade varit sjuk,ja ba sen i lördags.Hon började skratta och sa ja men då är det inge farligt,det är helt normalt.
Men när man är sjuk så känns det ju som att man är sjuk i 1000 år.

Idag har jag varit hos sjukgymnasten och fått massage,el i ryggen och akupunktur i huvudet.
Så jag har känt mig yr och mått illa lite på eftermidda.
Men mådde så dåligt över att det såg förjävligt ut här hemma så jag tog och städade lite,så nu är det fint här hemma igen.. men när man är sjuk så får det faktis vara ostädat hemma ;)

Nu sitter jag och sappar mellan fotbollen och sveriges skönate familjer.
Familjen Durmaz och Sikström är lätt dom skönaste familjerna..

♥♥♥♥♥♥ MIN KÄRLEK ♥♥♥♥♥♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback