Migrän !

Igår kväll fick jag otroligt ont i huvudet alltså vanlig huvudvärk.
Hade lite svårt att somna p.g.a det men somnade till slut.
Vaknade vid 04 tiden och trodde att mitt huvud skulle sprängas när som hellst,det pulserade och värkte något fruktansvärt. Vart ännu värre när jag tände lampan och började må illa mer och mer.
Till slut kräktes jag. Fast det gjorde att jag mådde lite bättre efter de. Matte kom med en treo och så somnade jag på soffan. Shit vad äckligt det var,har aldrig haft så ont i huvudet som jag hade då.
Det måste ha varit migrän.. Så idag ska jag åka och köpa migrän tabletter så jag har såna om det skulle komma igen.
Mår mycket bättre nu har bara lite ont i huvudet.
Jag hoppas verkligen att jag aldrig behöver uppleva det mera. För det var värkligen hemskt.



I lördags kväll åkte vi hem till Elin och Robin. Hade inte träffat dom på flera veckor.
Så det var mycket roligt att få träffa dom igen.
Vi satt och prata massor och sen kollade vi på filmen Red , den var faktis bra,jag gilla den massa.
Åkte hem vid 01 tiden.

Ska nog hoppa in i duschen nu och duscha varmt på axlarna för jag har såna spänningar där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback