Klar !

Nu är städningen klar :)
Har tagit en lång och varm dusch.
Väntar nu på att Matte ska ringa så vi kan åka och handla.
Har suttit och kollat på en hemsida med massa cornelia Marie(deadliest catch) saker :D
Jag är fan besatt av dom haha ;) Fast det tycker jag att jag kan få vara.


Vad ska man äta idag då ?
Har inte alls nå sug efter nånting speciellt och har inte haft det på flera veckor.
Så då är det jävligt svårt att hitta på vad man kan äta.
Önska att nån kunde komma på mat åt en varje dag och duka upp så här.



Kommentarer
Postat av: Elin

Klart du får vara intresserad av vad du vill gumman. Det är väl kul om man har ett intresse för något :)



Visst är det tråkigt att komma på maträtter? Jag HATAR det. Jag är alltid den som ska komma på det här hemma. Brukar fråga Robin vad han vill ha men får bara till svars; Jag vet inte riktigt, vad tycker du? Morr!! Hehe hoppas ni hittar på något smaskigt.



Puss&kram min vän <3

2010-10-21 @ 17:01:03
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback