Höst och mys

Har fått tillbaka min städlust efter jag har varit sjuk.
Så idag rev jag ut allt ur kylen och städade den, städade även under diskbänken lite m.m.
Sen så slängde jag ihop en kladdkaka för jag vart grymt sugen på det när dom vissade en på tv ;)

Idag ska orkar varken jag eller matte laga mat så vi åker hem till svärföräldrarna och käkar mat :)
Och jag ska få min svärmors älskade spagetti och köttfärssås :D mmm vad gott. Själv klart vart det de eftersom jag fick välja och jag har saknat hennes köttfärssås grymt mycket.

Ska väl ta och göra i orning mig eftersom matte snart kommer hem från jobbet,,

Pusss på er




Det är så fint när löven är gula


massor med poliser stog uppradade imåndags när jag var på stan för alla supportrar från bajen kom till stan !




Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad smarigt med kladdkaka :) När ska jag komma? hehe skoja bara. Skönt att du börjar känna dig bättre nu :) Då kanske vi kan ses snart <3

2010-10-13 @ 16:03:20
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback