Fredags mys

Skulle träffa Elin och Robin idag men nu vart det Mattes tur att blir sjuk så vi får lov att stanna hemma idag.
han får ligga ner bäddad i soffan så får jag ta hand om mig älskling :)
Så ikvll blir det idol och modern family. Fast det är mysigt de med..
Och så var radiotjänst nyss här och förstörde min kväll. Fan för dom,varför finns dom ens ?
Och inte bara det,gubben som var där i från stank piss så jag höll på att spy !
men men det är bara att betala och se glad ut.

Har nu satt upp min nya lampa i taket,det vart jätte fint tyckte jag iaf. Är hel nöjd !
Kan slänga upp en bild på den..

Nu ska jag byta till myskläder och krypa ner i soffan med babe.







Kommentarer
Postat av: veronica

Detsamma, kram!

2010-10-15 @ 18:57:29
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh vad fint det blev med lampan. Ser jätte mysigt ut. Vi tittar också på idol hehe.. Haha radiotjänsten, fyfan! Försökte du smita? :P hehe nää men vad iriterande. Jag saknar dig jätte mycket vännen. Jag längtar tills vi ska ses <3



Puss&Kram

2010-10-15 @ 20:38:34
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback