26 Oktober

Igår kväll tänkte jag direkt att ikväll kommer jag slockna på en gång eftersom det som hände på morgon.
Tror ni jag gjorde det också, Neej ! Hade så otroligt svårt att somna,till slut när jag vart jätte trött så började matte drömma nått,såg ut som han sprang stockholm´s maraton typ. Väckte han genast och somnade som en stock,fick sen veta i morse att han hade jätte svårt att somna efter det haha ;)

Men idag har jag varit glad och sprallig,har städat massor här hemma. Vill att det ska vara snyggt eftersom i morgon kommer en tekniker hit och ska kolla på vårat bredband som inte vill funka,tur att vi har 2 st bredband ett tag :)
Så våran hemtelefon funkar inte heller,så ni vet som brukar ringa hit.
Men det lär gå igång i morgon hoppas jag iaf.
Så det skulle vara avstängt som i söndags till i morgon det är ju typ bara 3 dagar men ändå så slipper vi betala för lite mer en, 1 vecka :D Det gillar vi.

Ska till sjukgymnasten vid 18,00 och det ska bli super skönt.
Först tränar jag lite sen ger hon mig massage och sen lägger hon en varm handuk som jag ska ligga på och så sätter hon tens(El plattor)på min rygg och så får jag ligga där med lung musik. Det är så otroligt avslappnade och skönt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback