22 Oktober 2010 - Fredag

Sitter i soffan och lyssnar på musik och kollar runt på nätet. Har så otroligt tråkigt.
Vill att Matte ska sluta nångång så han kan komma hem..
Ikväll blir det fedagsmys till max.
Igår väll åkte vi iväg och handlade så då slipper man det idag.
Ikväll blir det tacos och sen dricka och chips för ikväll ska vi frossa onyttiga saker :)
Och själv kalrt blir det idol. Såg på aftonbladet att Alice har hoppat av idol och att då kommer det bli så att Minnah kommer tillbaka eftersom hon åkte ut förra veckan. Jag tycker det är skit tråkigt att det vart så.
En ointressant sak som jag har märkt är att man kan söka på aftonhoran.se så kommer man in på aftonbladet hahaha. Förlåt men det är min humor ;) Lite roligt är det ju ;)

Funderar på att ta en dusch och fixa mig lite,så tiden går fortare.
För vi ska iväg en sväng sen.

Hoppas ni får en underbar fredag kväll.

Puss och kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback