10/10-10

I fredags hände det inte mycket,hade en myskväll med älskling hela kvällen,vi kollade på idol m.m.
Sen i igår så vaknade jag med världens halsont och feber. Mådde piss dåligt hela dagen/kvällen,låg i soffan precis hela tiden och matte var världens bästa pojkvän. Han serverade mig allt jag behövde. Tack älskling !

I morse när jag vaknade var det lite bättre,hade knappt nå feber,men var snorig och hostar massa fortfarande.
Vi var bjudna på mat hos anna och mange idag så när vi kom dit så hade dom gift sig så det vart bröllopsmiddag :)
Jätte fina ringar hade dom. Och mycket god mat. Massor med grattis till dom två :)

Sen åkte vi och handlade lite och köpte pizza till mormor och morfar..
Nu hade jag tänkt lägga mig i soffan och kurera mig lite.

Hoppas ni har haft en trevlig helg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback