Vill ha tillbaka mitt liv !

Jag är så otroligt trött på att ha ont i nacken och huvudet varje dag.
Jag vet inte längre vad jag ska göra. Jag kan inte ens dricka ett glas alkohol för då får jag ännu ondare i huvudet och allt känns så surt.
Jag har försökt att se positivt på allt ändå men jag orkar inte göra det längre.
Jag vill inte äta huvudpiller varje dag och så är det inte billigt heller.
Har skitit i att ätit på några dagar men då kan jag inte ens göra nått för det gör så ont.
Idag fick jag nog och har ringt läkaren igen,sist skickade han mig till sjukgymnasten men nu fick jag äntligen en telefon tid i morgon. Jag hoppas jag får nått så jag slipper att ha ont varje jävla dag.
Vill kunna leva som förut.. Och även kunna festa ibland med mina vänner,  vara på topp och må super bra.
Jag säger oftast inte till mina vänner att jag har så ont som jag har. Vill vara den glada tjejen som mår bra.
Den som vet hur jag känner det är ju matte,jag berättar ju varje dag till han hur jag mår.
Jag hoppas jag blir av med skiten,för snart pallar jag inte mer,orkar inte att sitta och vara glad längre när insidan gör ont..




Kommentarer
Postat av: Elin

Men gumman då. Förstår att det är skit jobbigt! Har också huvudvärk jämt jämt. Men det måste verkligen vara super jobbigt med din smärta. Ring läkaren och be om en tid. Du måste ju blir bra. Många styrke kramar <3

2010-11-19 @ 15:50:54
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback