Torsdag..

Tänk att det redan är torsdag och snart är det helg. Gud vad veckorna går fort.
Idag har jag haft städdag och det behövdes verkligen. Men nu är det fint igen och i morgon åker julsakerna fram :)
Så det ska en igår satt jag upp belysningen på balkongen och så kom det snö på det så då fick jag direk julkänsla.

Och vilken dryg dag det var igår. Jag kom ner till Eductus klockan 10, hann bara komma in så sa han att jag och 2 killar till måste ge vårat cv till han. Men alla vi hade ju det hemma,så vi fick 1 timme på oss att fixa fram papprena.
vi 3 fick sätta oss på bussen tillbaka hem och ner igen,hann precis och som tur var kunde mamma skjusa ner mig.
Lämnade papprena och sen sa han att vi fick gå hem för föreläsningen var inställd,så det var bara att vända i dörren och åka hem ännu en gång. Fan va lack jag blev och han vet att vi inte har så mycket pengar eftersom vi går där..

Ska ta och gör i ordning mig nu och dra på ett snabbt möte på stan.


...Jag älskar denna reklam för cola. Dom gör varje år lika mysiga reklamer...



Kommentarer
Postat av: Elin

Tack, Ja jag såg också intervjuen med henne där. Men visst känner man så där ibland.



Men fy fan, stackre! Skjut att ni var tvugna att åka hem för att hämta CV. Varför kunde ni inte bara maila in det till han? Sjukt!



Ja visst är det mysigt nu när man får julpynt! Jag ska börja göra det idag tror jag :P



Kram :)

2010-11-25 @ 15:34:19
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback